همشهری آنلاین: میلاد حضرت عیسی مسیح علیه السلام در ارومیه گرامی داشته شد.

حضرت عیسی

به گزارش واحد مرکزی خبر، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم که با حضور جمع زیادی از مسیحیان ساکن ارومیه در کلیسای نه نه مریم این شهر برگزار شد با تبریک ولادت حضرت عیسی مسیح علیه السلام گفت: دین اسلام از این پیامبر بزرگ الهی و مادر بزرگوار ایشان حضرت مریم علیها السلام بسیار تجلیل کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی سعی دارند میان مسلمانان و مسیحیان تفرقه ایجاد کنند افزود: امروز به یاری خداوند متعال همه مردم ایران اسلامی در صلح و آرامش زندگی می‌کنند و اقلیت‌های دینی از حقوق مساوی و قانونی برخوردارند.

فتح الهی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی هم در این مراسم با اشاره به اینکه احترام به سایر ادیان الهی از آموزه‌های اسلامی است گفت: هموطنان مسیحی با تقدیم ده‌ها شهید و جانباز در دوران دفاع مقدس در حراست از کیان میهن نقش مهمی ایفا کردند و امروز هم در توسعه و آبادانی کشور مشارکت فعال دارند.

حجت الاسلام کریمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم در این مراسم پیام استاندار آذربایجان غربی را به مناسبت سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح علیه السلام قرائت کرد.

کد خبر 124041
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز